Tedavilerimiz

Her hastamıza özgün ve güvenilir diş sağlığı çözümleri sunarak, sağlık dolu bir gülümseme için yanınızdayız.

İmplant

Implant dişler, eksik dişleri yerine koymak için titanyumdan yapılmış yapay kökler olarak tanımlanır. Diş implantı operasyonları; cerrahi olarak, diş hekimliği, ağız ve çene cerrahisi alanında uzmanlaşmış maksillofasiyal cerrahlar tarafından gerçekleştirilen kapsamlı tedaviler arasındadır.

Ortodonti Tedavisi

Ortodontik tedaviler, dişler arasında boşluk, dişlerde sıkışma, diş sırasında sorunlar ve kapanma problemleri olan kişilere uygulanan tedavilerdir.

Diş Beyazlatma

Diş rengini mevcut renginden 2 veya 3 ton daha açık hale getirme sürecidir ve mevcut diş renginden memnun olmayanlar için birkaç gün içinde gerçekleştirilir.

Design M.E

Bu yöntem, dişlerin ön bölgesindeki kötü görünümleri düzeltebilir ve estetik bir görünüm oluşturabilir. Diğer tedavi seçenekleri arasında lekelenmiş, çarpık ve orantısız dişler düzeltilip uyumlu hale getirilebilir.

Dijital Diş Hekimliği

Dijital diş hekimliği, geleneksel diş hekimliği uygulamalarında dijital teknolojilerin kullanımını içeren bir yaklaşımdır. Bu yöntem, dijital tarayıcılar, 3D yazıcılar, CAD/CAM teknolojileri gibi yenilikçi araçları kullanarak diş hekimliği uygulamalarını optimize eder.

Endodonti Tedavi

Diş çürüğü, mine tabakasından başlayıp dentin tabakasına ve nihayetinde öz tabakasına ulaştığında, genellikle geri dönüşü olmayan bir noktaya gelir ve kök kanalı operasyonu kaçınılmaz hale gelir. Bu nedenle, diş çürüğünün erken teşhisi, diş sağlığı ve uzun ömür açısından son derece önemlidir.

Konservatif Tedavi

Zayıf ağız hijyenine sahip bireylerde, ağızda bulunan bakterilerin birikimiyle birlikte diş yapısının bozulmasına ve yaygın diş ağrısına neden olan hassasiyete yol açabilirler

Güncel Bloglar

Diş Sağlığının Hayatımızdaki Yeri

Sağlıklı bir gülüş, özgüvenin temelidir ve bu özgüveni sürdürebilmek için düzenli diş bakımı şarttır. Diş sağlığı, sadece estetik bir görünüm sağlamakla kalmaz, aynı zamanda genel sağlığımızın bir yansımasıdır.

Dental İmplant Tedavisi Öncesi Hazırlık Adımları

Dental implant tedavisi, eksik dişlerin yerine yerleştirilen kalıcı ve sağlam yapılardır. Tedavi öncesi hazırlık adımları, başarılı bir implant süreci için kritik önem taşır. İşte implant tedavisi öncesinde yapılan adımları

Gülüş Tasarımı Nedir?

Gülüş tasarımı, estetik diş hekimliği yöntemleriyle kişinin diş yapısını, rengini, şeklini ve konumunu düzenleyerek, estetik açıdan daha çekici ve doğal bir gülümseme elde etmeyi amaçlayan bir süreçtir.

ONLINE RANDEVU